خانه > ویندوز 7 > 14 امکان ویندوز 7 که در ویستا وجود ندارد

14 امکان ویندوز 7 که در ویستا وجود ندارد

این که آیا ویندوز 7 ویندوز خوبی است و اینکه آیا عرضه ویندوز 7 برای مایکروسافت موفقیت آمیز خواهد بود یا نه. همه و همه به نظر کاربران بستگی دارد.

نظر من و برخی دوستان (+) در این مورد مثبت بوده و این ویندوز را بسیار کارآمد و مثبت ارزیابی کرده ایم. من خودم که چند وقتی است با این ویندوز زندگی می کنم. چه از آن موقع که نسخه بتا را دانلود کردم و به علت مشکلات آن (+) تنها یک ساعت روی سیستم من نصب بود ( نتوانستم درایورهای سخت افزاری را نصب کنم ). و چه زمانی که توانستم مشکل آن را رفع کنم (+) و در مورد این ویندوز و ویژگی های آن مطالبی را با عنوان «ویژگی های ویندوز 7 قسمت 1 و 2 و 3»  نوشتم.

این ویندوز نسبت به ویندوز قبلی یعنی ویستا تغییرات زیادی کرده که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم :
1. ارتقا Touch Navigation
2. اضافه شدن Jumplist
3.  پیش نمایش فایل ها
4. عکس برداری حرفه ای
5. همراه داشتن ویندوز XP در سون
6. راه آسان و سریع برای دسترسی به تنظیمات نمایش
7. شبکه خانگی
8. کوچک کردن قسمت notification area
9. قابلیت ضبط و ارسال مشکلات ویندوز
10. ذره بین جدید و کاربردی
11. پیش نمایش فایل های صوتی بدون نرم افزار خاص
12. چسباندن برنامه ها به Taskbar
13. رایت فایل های ISO
14. مرکز اطلاع رسانی

اکنون کمتر از دو ماه به عرضه نسخه نهایی ویندوز 7 مانده است و همگان منتظر ظهور سیستم عامل هفتم این غول نرم افزاری هست. برای این منظور فایل فلشی تهیه شده که زمان دقیق ارائه این ویندوز را مشخص می کنید. برای دیدن آن بر روی این لینک کلیک کنید.

مطالب ما را از طریق فید دنبال کنید .

دسته‌ها:ویندوز 7 برچسب‌ها: , , , ,
  1. اوت 29, 2009 در 1:12 ب.ظ.

    ويندوز فقط سون

  2. اوت 29, 2009 در 2:25 ب.ظ.

    تغییرات به وجود آمده باید از چند وقت پیش و در زمان همان ویستا اعمال میشد که بسیاریش شد. مثلا در اکسپلورر ویندوز تغییرات زیادی کرد و … . اما این تغییراتی که در سون انجام شده بیشتر کپی برداری و ایده دزدی از کی.دی.ای بوده.که مهم هم نیست. فعلا مهم اینه که سیستم عامل محبوبم ویندوز سون ه. و من از استفاده ازش خیلی راضیم.

  3. سپتامبر 3, 2009 در 5:53 ق.ظ.

    راجع به کپی برداری! بدون هرگونه جروبحث گمان میکنم بهتنهاییو فقط با ورود به برخی سیستم عامل ها براحتی مشخص است که کدومشون کدوم ایده رو از کدومیکی بلندکرده!

  4. مهدی
    نوامبر 25, 2009 در 3:16 ب.ظ.

    سلام
    من میخواهم که یک نسخه اصلی از سیستم عامل تهیه کنم اما اطلاعات کافی ندارم.میخوام اگه ممکنه من رو راهنمایی بفرمایید.در ضمن من با سیستم کارم فقط کار صدابرداری و ضبط و آهنگسازی انجام میدم و با نرم افزارهاو سخت افزارهای حرفه ای و تخصصی صدا کار میکنم.
    چون یک سیستم جدید تهیه کردم میخواستم که original) xp) رو تهیه کنم اما دوستانم منو سردرگم کردن.
    مرسی از زحماتتون

  5. مارس 30, 2010 در 9:56 ب.ظ.

    از xp استفاده کنی بهتره چون حتما از نرم افزار های زیادی استفاده میکنی و ممکنه که ویندوز 7 بعضی از این نرم افزار ها رو اجرا نکنه

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

