خانه > متفرقه > PIQLET، سایتی که به آن اعتماد کرده بودم

PIQLET، سایتی که به آن اعتماد کرده بودم

چند وقت پیش در پی انتشار مقاله هایی در مورد معرفی سایت آپلود عکس پیک لت و اینکه امکانات خوبی را به کاربران میدهد، مطالبی را خواندم ( پیک‌لت آمد و آیا میتوان به پیک‌لت اعتماد کرد؟ ) و تصمیم گرفتم که عکس های وبلاگ را در این سایت آپلود کنم. در ابتدای کار، بسیار خوب بود و این سایت را به همه دوستان معرفی می کردم، تا اینکه یک بار مطالب قبلی خودم را مرور می کردم. در یکی از پست ها با عنوان » ویژگی های ویندوز 7 – قسمت 1 » به نکته ای برخوردم. عکس های این مطلب عوض شده بودند.

به این نتیجه رسیدم، این سایت عکس هایی که اسم های متشابه دارند را روی هم آپلود می کند، و این یک نقطه ضعف بسیار بزرگ برای یک سایت است. به امید آنکه این سایت این مشکل را برطرف کند.

مطالب ما را از طریق فید دنبال کنید .

دسته‌ها:متفرقه برچسب‌ها:
  1. اوت 1, 2009 در 10:01 ق.ظ.

    چون ایرانیه و چون بتاست، شما امیدت را از دست نده مسعود جون و انشاالله که این مهم را برطرفش میکنند… در ضمن بهشون یه میل زدم و لینک مطلبت را گفتم که رسیدگی کنند… :))

    پاسخ مسعود :
    ممنون رضا جان. ولی اعتماد به معنی از دست دادن مطالب، به درد نمی خورد، همچنین ممنونم از اینکه این مساله را مطرح کرده ای.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

