خانه > متفرقه > چهار وبلاگ محبوب من

چهار وبلاگ محبوب من

در مطلبی دوست خوبم رضا.ب دوستان را به یک بازی وبلاگی دعوت کرده است. در این مطلب چهار تا از محبوب ترین وبلاگ ها را باید بنویسیم. این مطلب 2 تا حسن داره، اولا می تونیم ببینیم که هر کسی چه وبلاگ هایی را دوست دارد و در ثانی وبلاگ هایی که خوب کار می کنند، معرفی می شوند و اینگونه با وبلاگ های بیشتری آشنا می شویم.
من برای این چهار تا نمی تونم ترتیب بگذارم ولی همه مطالب آنها را میخوانم و از آنها لذت می برم. این هم لیستش :
کمیک های گارفیلدشاهوارگستاخی های روزانه مناسپایدر مرد

البته من بیشتر از وبلاگ هایی خوشم میاد که مظمون و مطالب خودشون را در حد اقل واژه ها بیان می کنند.
من نیز به شخصه شما دوستان را به این بازی دعوت می کنم.

مطالب ما را از طریق فید دنبال کنید .

دسته‌ها:متفرقه برچسب‌ها:
  1. ژوئیه 22, 2009 در 7:20 ب.ظ.

    من دو تا از این وبلاگهای محبوبت را همیشه میخونم. و از این به بعد گستاخی های روزانه من را هم دنبال میکنم تا ببینم داش مسعود چی چیا میخوند :دی. در ضمن مرسی که هم شرکت کردی و هم ملت را به ادامه بازی تشویق.

    پاسخ مسعود :
    ممنون، راستش من هم وبلاگ «سه روز پیش» را می خونم.

  2. ژوئیه 23, 2009 در 11:23 ق.ظ.

    من كه از بلاگت خوشم مياد و ميدونم كه تو هم اين احساس رو در مورد بلاگ من داري

    پاسخ مسعود :
    ممنون، شما همیشه به من لطف داشتید و دارید.
    راستش وبلاگ های زیادتری بودند، از جمله P30Geek , کوته نوشت و نیک آهنگ کوثر و … ولی حیف که فقط اسم چهار تا از آنها را می شد آورد.

  3. رسول
    ژوئیه 30, 2009 در 9:12 ب.ظ.

    😀

  4. اوت 16, 2009 در 4:37 ب.ظ.

    باعث افتخاره یکی از اون چهار تا وبلاگ شما وبلاگ بنده است 🙂

    پاسخ مسعود :
    وبلاگی که مطالب عالی در آن توسط نویسنده خوب ارائه می شود، همیشه پرطرفدار است. من نه تنها وبلاگ شما را دوست دارم بلکه طرز نگارش شما را نیز سرلوحه کارم قرار دادم البته نمی تونم به خوبی شما بنویسم ولی … .
    مرسی از این که به این وبلاگ سر زدید.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

