خانه > مختلف, نرم افزار کاربردی > بابیلون 8 گامی بلند در موفقیت

بابیلون 8 گامی بلند در موفقیت

البته یک زوز دیر شد برای نوشتن این پست دلیلش هم این بود که لایسنس بابیلون توسط سایتش Expire شد .:(
ولی الان که این پست را می نویسم با دست پر اومدم. چون تونستم Patch این نرم افزار را به دست بیارم و الان برای نوشتن این پست راحتم
راستش وقتی خبر انتشار نسخه 8 نرم افزار بابیلون را شندیم یکم جا خوردم آخه هنوز هیچ سایتی اون را منتشر نکرده بود ، حداقل سایت هایی که من دنبال می کنم ، اما دوستم بهم اطلاع داد که نسخه 8 این نرم افزار منتشر شده.

در ابتدای بارگذاری نرم افزار فوق العاده متحیر شدم، چرا که نسخه جدید Gadgetی را به صفحه دسکتاپ اضافه کرد. البته در ویندوز 7 من این اضافه شد. دوستان اگه نصب کردند و در ویندوز ایکس پی هم اضافه شد. در کامنت ها اطلاع دهند.

و البته این تنها قابلیت اضافه شده به این دیکشنری نبود. قبل از اینکه به دو قابلیت جدید این نرم افزار بپردازم، بهتر دیدم که به ظاهر جدید این نرم افزار نگاهی بیندازید.

و اما دو قابلیتی که اضافه شده گر چه جدید نیستند ولی برای یک برنامه 7 مگابایتی بعید به نظر می رسید.
حتما با نرم افزار پدیده آشنا هستید. نرم افزاری که کار آن تبدیل کردن متن انگلیسی به فارسی است و به عبارتی یک مترجم است. در نسخه جدید این نرم افزار قابلیت ترجمه متن اضافه شده. به صورتی که نه تنها انگلیسی به فارسی بلکه از هر زبانی به زبانی دیگر.

و قابلیت دیگر این نرم افزار که من همیشه آرزوی آن را داشتم ترجمه صفحات وب هست. قابلیتی که شرکت های گوگل و مایکروسافت قبل از آن داشتند ولی مشکل اساسی این بود که امکان ترجمه به زبان فارسی وجود نداشت. این یک مژدگانی از سوی این شرکت اسرائیلی است که می توانید صفحات را به زبان فارسی ترجمه کنید. و البته می توانید صفحات فارسی را نیز به هر زبانی که تمایل دارید ترجمه کنید. ( برای دیدن تصویر در اندازه اصلی بر روی آن کلیک کنید. )

تنها ایرادی که موجود است عدم مطابقت فعل و فاعل و کلا نکات دستوری است که به بزرگواری خودتون بابیلون را ببخشید.
ویژگی های کلید های نرم افزار را نیز در اینجا می توانید مشاهده کنید.
این هم لینک دانلود این نرم افزار به همراه کرک که البته به خاطر اینکه که زحمات سایت سافت گذر از بین نرود لینک صفحه را قرار دادم.
لینک دانلود با حجم 7.95 مگابایت

بعدا نوشت :
لینک دانلود کرک

مطالب ما را از طریق فید دنبال کنید .

دسته‌ها:مختلف, نرم افزار کاربردی برچسب‌ها: ,
  1. LOCA
    مه 27, 2009 در 7:22 ب.ظ.

    chejori az trial bodan dar biaramesh?
    on serial ke to narm afzar bod ra kojash vared konam???
    merc az matlabet
    tooooooooope
    :-*

    پاسخ مسعود :
    شما کافیه بر روی آیکون موجود در Taskbar راست کلیک کرده و گزینه Enter Lisence را انتخاب کنید.

  2. رسول
    مه 27, 2009 در 7:28 ب.ظ.

    عزیزم تو چرا اینقدر زحمت میکشی دستت درد نکنه خوب بود

  3. hasanalimansor
    مه 28, 2009 در 2:52 ق.ظ.

    من رو ویستا نصب کردم گجتش هم نصب شد.
    مرسی
    فقط نتایجش ]چرته
    مثلا همون water رو من امتحان کردم واسم زده پانی
    جریانش چیه؟؟؟؟

    پاسخ مسعود :
    مرسی از بابت اینکه در مورد ویستا این مطلب را بیان کردی.
    دوست من اگه تو شکل نگاه کنی می بینی که من برای ترجمه کلید سمت چپ را روی پرچم ایران قرار دادم. در ضمن باید یک دیکشنری هم نصب کنی، دیکشنری hfarsi با حجم حدود 10 مگابایت، دیکشنری خوبی هست.

  4. مه 28, 2009 در 11:43 ق.ظ.

    عشق است بابیلون. ما که دستمون ازش کوتاست. ولی خوب به نظر میاد خیلی ترکونده. دمش گرم. حتی اگر نکات دستوری نداشته باشه. همین گامی بسیار بلندی برای مایی که از همه طرف محروم شدیم هست.
    و مرسی از معرفیت.

  5. علی محمد ی
    مه 28, 2009 در 6:41 ب.ظ.

    ببخشید کرک تنهاش رو میشه بزارید یا زحمت بکشید ارسال کنید

    پاسخ مسعود :
    لینک کرک تنها با حجم 122 کیلوبایت

  6. eni9ma
    مه 29, 2009 در 6:07 ب.ظ.

    دستتون درد نکنه! عالی بود!

  7. همایون
    ژوئن 3, 2009 در 5:50 ب.ظ.

    سلام. بابت کرک بابیلون ممنون. لطفا اگر کرک از بین رفت کرک دیگری پیدا کردی خبرم کن. الان بهترین گالاسری فارسی به انگلیسی یا برعکسی که سراغ داری چیه؟ دنبال کاملترینشم و حجمش برام مهم نیست.
    ارادت

    پاسخ مسعود :
    این کرک فعلا کار می دهد و خودم هم از این برنامه استفاده می کنم، بنابراین در صورتی که مشکلی به وجود آمد حتما اطلاع می دهم.
    در مورد گالاسری هم این چند مورد بسیار خوب هستند

    دیکشنری پیشرفته انگلیسی به فارسی با توضیحات اضافه و کلمات مشابه

    دانلود لغت نامه انگلیسی به فارسی برای لغات مربوط به کامپیوتر و IT
    دیکشنری فارسی به انگلیسی

    و البته در خود سایت بابیلون لغت نامه ها را جستجو و دانلود کیند (+).

  8. علی
    ژوئن 7, 2009 در 10:28 ق.ظ.

    دوست عزیز کرک شما هم اکسپایر شد. لطفا» کمک کنید.

    پاسخ مسعود :
    دوست من، من از Patch این نرم افزار که در پوشه کرک هست استفاده می کنم و اکسپایر نشده، شما یک بار دیگر نرم افزار را توسط Patch امتحان کنید، کار می کند.

  9. hojat
    ژوئن 12, 2009 در 12:43 ب.ظ.

    حرف ندارد
    وئلی این نوار کناری سمت چپ را که می شد تویش از میان گلوسری های مختلف انتخاب کرد که حذف کرده اند!!!!!!!!!!!!!!
    من حدود 20 تا گلوسری نسب کرده ام
    این جوری کلی وقت می گیرد
    کسی راهی سراغ ندارد؟

  10. mohammad
    ژوئن 20, 2009 در 9:40 ب.ظ.

    اقا دمت گرم من از سایت خودش دانلود کرده بودم وقتی دیدم نسخه آزمایشی است و 4 روز دیگه تموم میشه غصه دار شده بودم خیلی حال دادی

    پاسخ مسعود :
    خواهش می کنم. وظیفه ما خدمت است. ممنون از دیدگاهتون.

  11. محمد
    ژوئن 22, 2009 در 8:11 ق.ظ.

    از دشمنانمون (اسراییل) به خاطر محصولش تبریک و تسلیت عرض می کنیم بهترین نرم افزار دنیا از بدترین و جنایتکار ترین کشور بعد از امریکا

  12. ایمان
    ژوئن 28, 2009 در 8:29 ب.ظ.

    مرسی خیلی عالی بود.یک هفته همه سایتارو گشتم کرکاشون درس نبود.کارتون درسته.

  13. صادق
    ژوئن 29, 2009 در 6:13 ب.ظ.

    از شما و اسراييل ممنونم
    براي جلوگيري از اكسبايرد شدن
    كرك را دانلود كردم و حالا باز هم شمارش معكوس سر جايش است
    با كرك چه بايد كرد

    پاسخ مسعود :
    دوست عزیز کرک جدید اضافه شد

  14. صادق
    ژوئن 29, 2009 در 6:20 ب.ظ.

    براي جلوگيري از اكسبايرد شدن ديكشنريهايي مثل اكسفورد و وبمستر چه بايدكرد

  15. صادق
    ژوئن 30, 2009 در 1:45 ق.ظ.

    سلام
    چه جوری میشه از قسمت ترجمه متن استفاده کرد
    من دیکشنری hfarsi رو هم دارم ولی میگه باید بهاینتذنت متصل شی
    کرک هم کردم!!!

    پاسخ مسعود :
    برای ترجمه متون حتما باید به اینترنت متصل بود، راه دیگری وجود ندارد، می توان از نرم افزار پدیده هم استفاده کرد که البته نسخه کرک شده ان بسیار ضعیف است.

  16. صادق
    ژوئیه 2, 2009 در 11:17 ب.ظ.

    يشه بگين لينك كرك جديد كجاست

    پاسخ مسعود :
    لینک دانلود کرک اضافه شد.

  17. اوت 9, 2009 در 8:29 ب.ظ.

    آقا منون از اطلاعاتت

    به منم سر بزنید

  18. ata
    دسامبر 13, 2009 در 4:39 ق.ظ.

    همش الکیه گول نخورید

  19. آوریل 26, 2010 در 10:19 ق.ظ.

    لینک دانلود کرک باز نمیشه. ممنون میشم راهنمائی کنید

  20. hila
    اکتبر 21, 2010 در 5:56 ب.ظ.

    بابیلون من اكسبايرد شده،کرک جدید هیچ فایده ای نداره. باید چیکار کنم؟

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

