خانه > ویندوز 7 > لحظاتی پس از نصب Windows 7

لحظاتی پس از نصب Windows 7

پس از مدت 3 روز که طول کشید تا توانستم ویندوز 7 را دانلود کنم ، با خوشحالی تمام آن را روی یک DVD رایت کردم و همچون کاربر اینترنتی مدرن و به روز که به خود می بالد ویندوز XP نگون برگشته را پاک کرده و اقدام به نصب ملکه مایکروسافت کردم ، چقدر زیبا ، چه گرافیکی و چه مزیت هایی که تصورش را می کردم .

به سلامتی ویندوز نصب شد و من خوشحال
Internet Explorer 8 و پوسته زیبا و … باعث خرسندی من شده بود ولی این خوشحالی دوام نیاورد 😦
وقتی متوجه شدم که برخی برنامه ها روی ویندوز نصب نمی شه و بدتر از همه اونها درایورهای کارت صوتی و گرافیکی و مودم که هیچ کدام روی این ویندوز نصب نمی شد ، حماقتم را برایم به تصویر کشید .

خلاصه مثل بچه آدم دوباره زندگانی XP وار خودم را ادامه دادم و می دم تا نسخه فینال این ویندوز برای جهانیان رو نمایی شود . خلاصه حالا من از ویندوز XP با شما صحبت می کنم ، شما چطور؟؟

مطالب ما را از طریق فید دنبال کنید .

دسته‌ها:ویندوز 7 برچسب‌ها:
  1. عمو هوشنگ
    فوریه 3, 2009 در 9:25 ق.ظ.

    باید خودش درایور های ویندوزت رو داشته باشه، احتیاجی به نصب درایور نداره، اگه هم نشناخت، درایور های ویستا رو میتونی روش نصب کنی 🙂

    پاسخ مسعود :
    امتحان کردم ولی نشناخت … ):

  2. .
    فوریه 3, 2009 در 11:36 ق.ظ.

    میدونی اوبونتو(ubuntu) چیه
    یه سرچ بزن
    شاید خوشت بیاد D:

    پاسخ مسعود :
    نسخه دی وی دیش بر روی اینترنت نیست .
    اگه لینک سراغ داری ممنون می شم به من بدی

  3. رسول
    مه 4, 2009 در 8:14 ب.ظ.

    ببین مسعود حقته . آخه چرا به این زودیی؟؟؟؟؟؟؟

  4. مه 20, 2009 در 4:55 ب.ظ.

    من نتونستم متاسفانه دانلودش كنم و حسابي تو كفشم!
    اگه واست زحمتي نيست بهم ميل بزن و شماره حسابت رو بده تا هر چقدر خواستي واست پول بريزم فقط يه DVD رايت كن واسم پست كن !
    و ديگر هيچ…

    پاسخ مسعود :
    قابلی نداره دوست من
    حتما

  1. اوت 29, 2009 در 12:31 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

